Klachtenregelement

  • U mag ervan uitgaan dat uw fysiotherapeut zijn vak zo goed mogelijk uitoefent. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop de medewerkers van de praktijk met u omgaan, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf voor andere cliĆ«nten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.
  • Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw behandelende fysiotherapeut zelf of, als u dat prettiger vindt, met een andere fysiotherapeut uit de praktijk die kan dienen als vertrouwenspersoon. Binnen de praktijk zijn wij altijd bereid om tijd vrij te maken en om samen naar een oplossing te zoeken. Indien u dat prettig vindt, kunt u iemand meenemen naar het gesprek of vragen om een onafhankelijke bemiddelaar. Ook is het mogelijk om uw klacht eerst uit te leggen in een brief.
  • Een brochure en relevante telefoonnummers en adressen, vindt u in de wachtruimte van onze praktijk of op het internet bij de KNGF (de beroepsvereniging van fysiotherapeuten) onder 'Als u rondloopt met een klacht over uw fysiotherapeut'.

Hier staan we garant voor

Integer

We leveren zinnige zorg en we doen wat beloven.

Empatisch

We luisteren en verplaatsen ons in uw schoenen en helpen om samen te werken aan de juiste zorgoplossing.

Betrokken

De beste zorg bieden betekent dat we verder kijken dan alleen ons eigen vakgebied. We schakelen gerust andere professionals in zolang dit betekent dat u zo goed mogelijk geholpen bent.

Vooruitstrevend

We streven er naar onze gemeenschap te blijven bedienen met innovatie die er toe doet. Waar onze inwoners echt bij gebaat zijn.

Copyright Fysiotherapie Lagerwey/van Dartel